Welkom op mijn reisblog!

16 januari 2019

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Sandra,redelijk sportief...Awel t’is te zeggen: Als ik de keuze heb tussen een top beklimmen en een stuk taart met koffie zal ik altijd de laatste optie nemen😁

Geboren in het fantastische jaar 1972.

Ik woon in een klein,gezellig dorpje in het meetjesland (België) samen met mijn echtgenoot Tony en onze 2 lieve geadopteerde asielkatten.

Mijn man en ik hebben een passie voor wandelen en fietsen.

Sinds 1998 zijn we al bezig met wandelreizen.En sedert 2010 fietsvakanties (alleen ik),mijn eerste fietsvakantie was in Noord-Thailand via awol.nl

Hopelijk genieten jullie van deze reisblog en maken we jullie warm voor zelf op verkenning te gaan verweg of dichtbij😉

🎬🎬🎬

Dus...welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!