Vertrek naar Schiphol om de fiets 1 dag op voorhand in te pakken= minder stress

1 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Deze morgen vertrokken in Gent-St Pieters (65,60€ trein+fiets).

Met behulp van mijn echtgenoot vlot op de trein geraakt. Dat was het goede nieuws... Een dik 1/2 h om naar perron 22 te gaan in Antwerpen Centraal. Dus relaxed met de lift naar beneden.

Om de 5 minuten waren er omroepen dat het vertrek perron veranderde van verschillende treinen.Dus ik zag het al aankomen van 22 naar 24. Hollen met de bagage en fiets op de roltrappen en op het nippertje de trein op,zonder hulp☹️

Nu de Fiets inpakken,bij Odd luggage een Fietsdoos gekocht(23€).De fiets zo goed mogelijk ingepakt,maar ben er niet gerust in,duimen maar. Fiets een nachtje inbewaring bij Odd luggage (12€) en je krijgt een afhaalcoupon (bij verlies = kost het je weer geld).

Gelukkig kan ik ontspannen in het citizenM een podhotel heel tof. Het heeft wat weg van een spaceship ,mijn fantasie slaat op hol “beam me Up Scotty“ selfie in de douchecel.

1. Claudine:
    Het zal plezant worden jou te kunnen volgen Sandra👍. Goede nachtrust hè! X
  2. Petra:
    1 februari 2019
    Hehehehe, so far, so good ! Have a nice sleep !
  3. Wendy:
    1 februari 2019
    Eerste trip achter de rug... rust maar goed uit nu. Goede vliegreis morgen.
  4. Sandra Priem:
    1 februari 2019
    Dat is erg hè ,die treinen hebben Nen piek op mij,dat is omdat ik bij de concurrentie werk hè
  5. Van Kerckhove Sonja:
    1 februari 2019
    Leuk om dit te kunnen volgen , geniet ervan Sandra !!
  6. Pascale:
    2 februari 2019
    Veilige reis reis Sandra, ik kijk er al naar uit om beetje mee van je avontuur te genieten!
  7. Nicole:
    Have a Nice Flight ✈️ 🌏 Enjoy your Vacation 🚴‍♀️⛱🏝
  8. Karina Delahaye:
    2 februari 2019
    Fijne reis Sandra. Ge gaat dat goed doen 😉 ..en vooral RESPECT!!! I Will follow...hier vanuit mijn luie zetel natuurlijk. 👍🍀
  9. Marc De Baets:
    2 februari 2019
    Succes Sandra veel plezier en geniet er van🚴‍♀️👌💪
  10. Sandra vonck:
    I follow
  11. Patrick Debucke:
    3 februari 2019
    Veel succes Sandra
  12. Tania Bonamie:
    3 februari 2019
    Een hele fijne avontuurlijke reis gewenst! Zalig jou te kunnen volgen! Echte girlpower 🚴‍♀️👊🏻😘