Turnhout rustdag

14 juli 2021 - Turnhout, België

Vandaag slaap ik mij uit tot 7h45. Ontbijt om 8h. Het ontbijt is gevarieerd en lekker. Een leuk gesprek met de eigenaars. Rond 9h30 ga ik op jacht want rara er is een kringloopwinkel in Turnhout,er zijn er eigenlijk 2 een in het centrum “Kontoer” (uitsluitend kledij) en “Web” op een eindje fietsen.

De kringwinkel vind ik vrij gemakkelijk ,hoe zou dat komen😜

Ik snuister daar gemakkelijk 1 1/2h rond. Daarna eet ik in het bijhorende sociaal restaurant.

Je kan kiezen uit 2 dagschotels: Ik kies Kip-Pollo. Vervolgens wordt je nummer die op het kassaticket staat afgeroepen als het eten klaar is. Ben er met 10” goedkoop vanaf.

Daarna bezoek ik de as.Adventure Store en decathlon in de hoop een soft-Shell te vinden, maar nada.

‘Dan even de zeeman binnen en Kontour. Mijn aangekochte spullen naar het verblijf brengen en daarna ga ik lekker de toerist uithangen.

Wandeling langs het Begijnhof(werelderfgoed) ,Kasteel van de hertogen van Brabant,grote markt en winkelstraten.

Turnhout is een aanrader met redelijk wat bezienswaardigheden en vele activiteiten die je kan doen.

En ik weet al een superadresje.Maar eerst lid worden van “vrienden op de fiets”.(ook voor wandelaars)

En neen ik heb geen Aandelen daarin😜

Vandaag ongeveer 20 km gefietst en 5 km gewandeld.

Turnhout ziet mij zeker terug,want gisteren heb ik maar een fractie gezien van alle bezienswaardigheden en geen enkel musea bezocht.

1. Vandenbogaerde Tony:
    15 juli 2021
    Nog goed dat er weinig plaats overblijft in uw tassen om "Kringi-wingi" items mee te sleuren naar huis :D
  2. Sandra Priem:
    😁😇😁
  3. Claudine:
    15 juli 2021
    Je kan het niet laten hè Sandra😀. Geniet er maar van en breng maar mooie spulletjes mee naar huis. Tony zal content zijn hoor. Dikke duim voor jou😂
  4. Sandra Priem:
    Ja verslaafd😩
  5. Devreese Rosita:
    16 juli 2021
    Ja eenmaal verslaafd altijd verslaafd 🤣rust maar goe uit want je hebt nog veel km in de benen 🚴