Fietsdag 6 : Pak Meng Beach-Trang (55 km) (11/02/2019)

11 februari 2019 - Trang, Thailand

Vroeg vertrokken langs de strandweg,met prachtig zeezicht. De vegetatie is ook anders in het begin van de route. Immense pijnbomen,een eekhoorntje die oversteekt en een zalig briesje.

Onderweg passeer ik veel rubberplantages en bananenbomen.Het is licht heuvelachtig tot heuvelachtig ,maar mijn benen zijn in vorm😎. Een aantal moskeeën ,een kerkje en dieren.

Jahoor het is mijn dag,ik zie koereigers,Buffels,hagedissen ,een adelaar die hoog boven mij cirkelt  en zelf een havik die als huisdier gehouden wordt.

Het is een heel leuke route,maar dan op 10 km van het eindpunt gaat het mis...

Er zijn werken aan een brug,ik stap van mijn fiets voor de veiligheid en maak foto’s van de mooie rivier. Ik hoor iets vallen,maar zal wel van een van de bruggenbouwers zijn.

Voorbij de werken stap ik weer op mijn fiets ,wil mijn km teller bekijken,help die is weg! Voor de brug had ik hem nog ,dus ik keer op mijn stappen terug en zoek de grond af en oef hij ligt in de berm.

Nog 10 km tot Trang,maar je hebt niet echt het gevoel dat je een stad binnenrijdt,wel leuk over de spoorweg.

Rond 13h aan het guesthouse “Sri Trang Hotel” ,niet wauw,maar snelle WiFi,ruime kamer,frigo en airco.

Douchen ,iets gaan eten nabij het treinstation en bloggen maar.

1. Van Kerckhove Sonja:
    11 februari 2019
    Amai een havik als huisdier ? Iets voor den Tony? 😃
  2. Rosita:
    11 februari 2019
    Ja mooie route gefietst 👍veel mooie foto's gemaakt en veel poesjes die bij jou komen , ze weten dat jij een poezenmadam zijt hè 😉doe zo voort Sandra er komen nog veelal van die dagen 👍
  3. Dominique Vandenbogaerde:
    12 februari 2019
    Prachtige foto’s. Geniet nog van je reis en voorzichtig zijn. Hoe lang ben je nog onderweg?
  4. Vandenbogaerde Tony:
    12 februari 2019
    Veel mooie natuur daar lees ik, ben al benieuwd naar de andere foto's. Genieteeeeeeenn he xxx
  5. Sandra Priem:
    Nog een tweetal weken