Dag 3:Weekje fietsen in Oost en West-Vlaanderen (Roeselare-De Panne) 66 km

21 augustus 2022 - De Panne, België

Met tegenzin verlaten we dit leuke hotel. En de mooie stad Roeselare ,hier wil ik zeker nog eens op weekend komen, cinema dichtbij etc. Terug on route, zoals iedere stad zijn ze hier ook alles aan het volbouwen met appartementen. Langs een fietsbrug over een bassin en vervolgens het stadspark verlaten we de stad. Zonder mijn weten ben ik enkele inches gepasseerd langs een Kringwinkel (balen🙄). Langs een kanaaltje met eigen fietsbedding zien we een vervaarlijk uitziende muurschildering, hopelijk komt het niet tot leven, anders veranderen we in "Remco" onze nieuwe wielertrots,lol.

Dan verder langs de Diksmuidse steenweg, minder plezant maar het duurt niet lang gelukkig. Terug langs open weidse landschappen. De themaroute "Duitse Hinterland" loopt hier ook. We fietsen langs de gemeente Hooglede. Langs pijpajuin velden (whats in a name,hi,hi),maisvelden en enorme serres. We steken de N36 over en even verder komen we aan de pittoreske "Wullepitmolen" in het gehucht Zarren, de mooiste die we al gezien hebben.