(7/2/2019) Fietsdag 2 :Phang Gna -Ao Luk (40 km)... 50 km pff

7 februari 2019 - Ao Luk, Thailand

Deze morgen een lekker en stevig ontbijt gekregen zelf met een pannenkoekje.

Gerard heeft voor de eerste 17 km een alternatieve route uitgestippeld en ondanks het vele klimmen en dalen heb Ik er van genoten,dwars door een prachtig karstlandschap

Gerard volgt mij na een 1/2 h of ik nog lekker in mijn vel zit. Maar het is niet nodig om mijn bagage te vervoeren,voel mij goed.

Daarna probeer ik de route op te pikken in een stadje ,maar daar loopt het mis. Ik vind maar niet het aanknooppunt vande awolroute. In een brillenwinkel laat ik Nui opbellen,maar Gerard is juist weg,ik wacht even. Maar dan besluit ik toch verder te fietsen langs de grote baan naar Ao Luk.

De temperatuur langs de expresweg is schat ik 40 graden,regelmatig stop ik op schaduwrijke plekjes om af te koelen. Ook moest ik dringend plassen,langs een viaduct stop ik ,laat mijn fiets boven staan en achhh dat doet deugd.

Aha na 47 km is er een aanknopingspunt (het hospitaal) in het highwayplaatsje Ao Luk en uiteindelijk om 14h40 kom ik aan in het P.N. Hotel mansion

Het resort is niet geweldig,maar er is airco en een ruime kamer.

Verder zijn ze hier niet behulpzaam.Ik koop wat snacks en kom de resterende tijd de kamer niet meer uit. Mijn pijp is weeral uit.

1. Dominique:
    7 februari 2019
    Amai, wat dat jij allemaal doet, chapeau hoor en zo alleen. Heel mooie foto’s. Ik kijk al uit naar de volgende reportage. Veel plezier nog
  2. Sabine:
    7 februari 2019
    Effe rust in iw koele kamer zal deugd doen!!
  3. Claudine:
    PFFF Ik zweet van dit te lezen !!! Gr
  4. Rosita:
    7 februari 2019
    Amai mooie plaatsen gezien , mooi van natuur 👍 veel km gedaan in zeer warme temperatuur pffff .Op naar de volgende dag .
  5. Wendy:
    8 februari 2019
    Mooie foto s e tof avontuur 😎👍🏾 Veel goeie moed in die hitte maar zo n avontuur is altijd t afzien waard hé 😉 Wees voorzichtig daar en kijk al uit naar je nieuwe verhaal
  6. Van Kerckhove Sonja:
    8 februari 2019
    Leuk om dit alles te kunnen volgen , dapper dat je dit allemaal in je eentje doet, het zal wel de moeite waard zijn als ik dit allemaal lees, dikke knuffel xxx